Data publikacji strony internetowej: 2019-09-23. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-20.
Strona internetowa BIP jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych:
Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące:
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że serwis Biuletynu Informacji Publicznej w swojej szacie graficznej został dostosowany dla osób z zaburzeniami postrzegania barw tj.
w takim zakresie, aby jego odbiór był jak najbardziej zbliżony do oryginału i nie stanowił bariery dla odczytania prezentowanych treści.
Strona internetowa BIP jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Oświadczenie sporządzono dnia: 2019-09-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Malwina Wrzeszczyńska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 +48 62 742 13 61. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
1. Opis dostępności budynków Zespołu Szkół CKR w Marszewie – Marszew 22 i przechodzenia przez obszary kontroli przedstawia się w następujący sposób:
I. Budynek główny -A (budynek 2-piętrowy)
1) Podjazd do budynku A pod wejście główne ograniczony jest szlabanem otwieranym dla służb ratunkowych sygnałem dźwiękowym, dla osób pozostałych przez upoważnionych pracowników szkoły.
2) Wokół głównego budynku umożliwiona jest swoboda poruszania się, również osobom z niepełnosprawnościami.
3) Do budynku głównego A są 2 wejścia. Jedno wejście przeznaczone dla uczniów wyłącznie posiadających karty dostępowe do budynku oraz drugie wejście przeznaczone dla pracowników oraz interesantów wyposażone w wideomofon.
4) Korytarze są dostępne, obszar korytarza na parterze pozwala na swobodne przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym. Dodatkowo w ciągach komunikacyjnych znajdują się miejsca siedzące do odpoczynku. W budynku nie ma windy.
5) W budynku nie ma pochylni.
6) Przed wejściem głównym, naprzeciw drzwi znajdują się miejsca z możliwością parkowania (brak oznaczenia "dla osób niepełnosprawnych").
II. Budynek -B (budynek 3-piętrowy)
1) Podjazd do budynku B pod wejście główne jest dostępny – wydzielono poszerzone miejsce parkingowe.
2) Wokół budynku B umożliwiona jest swoboda poruszania się, również osobom z niepełnosprawnościami.
3) W budynku jest jedno wejście przeznaczone dla uczniów, pracowników wyłącznie posiadających karty dostępowe do budynku.
4) Korytarze są dostępne, obszar korytarza na parterze pozwala na swobodne przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym. Dodatkowo w ciągach komunikacyjnych znajdują się miejsca siedzące do odpoczynku. W budynku nie ma windy.
5) W budynku nie ma pochylni.
III. Budynek -C (budynek parterowy)
1) Podjazd do budynku C pod wejście główne ograniczony jest ogrodzeniem.
2) Wokół budynku C umożliwiona jest swoboda poruszania się, również osobom z niepełnosprawnościami.
3) Do budynku głównego C jest 1 wejścia bez kontroli dostępu.
4) Korytarze są dostępne, obszar korytarza pozwala na swobodne przemieszczanie się osobom niepełnosprawnym. W budynku nie ma windy.
5) W budynku nie ma pochylni.
6) Przed wejściem głównym, naprzeciw drzwi znajdują się 2 miejsca parkingowe (z oznaczeniem "dla osób niepełnosprawnych").
IV. Budynek D (budynek 1-piętrowy)
1) Podjazd do budynku D pod wejście główne ograniczony jest szlabanem otwieranym dla służb ratunkowych sygnałem dźwiękowym, dla osób pozostałych przez upoważnionych pracowników szkoły.
2) Wokół budynku umożliwiona jest swoboda poruszania się, również osobom z niepełnosprawnościami
3) Do budynku głównego D są 2 wejścia. Jedno wejście przeznaczone dla uczniów, pracowników wyłącznie posiadających karty dostępowe do budynku oraz drugie wejście przeznaczone jako wejście do auli szkolnej bez kontroli dostępu.
4) Budynek nie jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma windy.
5) W budynku nie ma pochylni.
2. Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynków szkoły. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
3. W ZSCKR w Marszewie nie ma możliwości korzystania z tłumacza języka migowego.
Biuletyn Informacji Publicznej ZSCKR w Marszewie został przystosowny do przeglądania na urządzeniach mobilnych.